HemIntresseanmälanSimningSimundervisningSimprovPris & betalningGalleriOm IngridVillkor & reglerKajakförsäljningKontakt

Villkor & regler

Allmänna villkor

Här är några regler och villkor som ni ska följa för att allt ska fungera så bra som möjligt.
• För att få bästa resultat i utvecklingen är det viktig att ditt barn kommer varje vecka. Barnet kan lätt hamna efter om hon/han hoppar över några gånger.
• För barnets självförtroende är det bäst när hon/han utvecklar sig i samma takt som de andra barn i gruppen.
• När ditt barn inte kan komma för att ni har något annat viktig, ska ni meddela mig minst 24 timmar innan. Helst ännu tidigare. Jag har nämligen några barn utan en fast plats som gärna vill hoppa in när ett annat barn inte kan. Frånvaro utan eller vid för sen kontakt debiteras för hela beloppet (225 kr).
• När ditt barn är sjuk ska du meddela det samma dag så tidigt som möjligt. Utan meddelande har jag rätt att debitera 225 kr. Eftersom att jag har en väntelista nu, har jag rätt att avbryta ditt barns simundervisning när hon/han inte kommer regelbundet. Undantag gäller för semestrar och sjukdomar.
• Prioritera simskolan för att få ett fort och bra resultat!
• Vid dåligt väder tex blixthalka, eller (snö)storm kommer simlektioner att ställas in.
• Har ditt barn långt hår? Då måste de antingen ha ett hårband eller en badmössa.
Hemsida av Torggruppen